O'nun KUSURSUZ YAZGISI...



Ne olurdu birbirimizi bir kaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! o zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı.yaşadığım her şeyi kar haneme yazdım bugüne kadar. acı, kayıp, yitip giden sağlık, göz yaşı, yalnızlık bile olsa yaşanmışlıkların sonunda yine de kar kaldı hepsi yanıma. Hepsinde biraz daha yorgun düşüyorken kalbim, ruhum ve bedenim; bir yandan da içimde çok güçlü bir ben oluştu. İşte bu yüzden hiç kar zarar hesaplarım olmadı benim. hayatın matematik hesaplarıyla yaşanabileceğine inanmadım.
Anlatacak bir hikayemiz yok bildiklerimizden başka.Bir gerilim filmi çeviriyorum şu hayata...Giderken onu bırakacağım ardımda!Konuşmaya başlayalım bakalım..Kalp hastası kanserli bir çocuk!!!Bıraktığı çok ceset var arkasında...Menzili kanında dolaşan bir zehir...Kalbinde kanayan bir aşk...Velhasıl hastane koridorlarında geçen bir ömür...Soluk borusunda kalan bir kurşuni...Yüksek gerilim hattı hep yaşamı......ve son..onun hem başlangıcı hem sonu!!!son bir senaryo işte...hepsi bu!
sonra bırakacağım yazmayı...tanırsınız onu.., ölüme gülen çocuk! diye hitap ederim ona.
gözümün içine baka baka anlattığı gerçeği,ellerim de şimdi...
Parmaklarının ucu klavyeye basmaktan yorgun...Kısa bir ömrün ,uzun soluklu hikayesi olacak bu!
Yazılanları okuyanlar gülüp geçecek,hayal gücüme şaşıracaklar...
Oysa bu senaryoda ben yalnızca elçiyim bilmeyecekler!
Bu O'nun kusursuz yazGısı...belki de ilk kez korkuyorduUUUU!
bazen bırakırken hikayesini avuçlarıma,çok ağırdı sırları...Yükü ağırdı.Taşıyabileceğimden çok daha acıydı anıları...hiç istemese de emanetimi aldım ben ondan!
yaşayamayacağı aşkı uzun zamandır yüreğimdeydi...hayalleri ve geçmişi de...
şimdi bir de sırları eklenmişti kalbime!
evet yorgundum!
tüm bunları kaldıracak kadar sağlam değildi ruhum...
bir uçurumun kenarında kırık bir dal parçasına tutunuyordum...
köksüz gövdesiz kırık bir daldı işte tüm umudum.ama şuda bir gerçek ....en çok sen'i yazmak iyi geldi bana...sen'i yazarken kelimeler hep hazırolda! istediğimden de çok geldiler yanıma...koşa koşa...

Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)