BİR 'SEN' EKSİK...

'sen'le başlayan soru işaretleri  ardınsıra nidaları da beraberinde getiriyor bee...Aklımda hiç bir şeyin olmadığı anı kolluyorum.hımmm seninde hevesinin kaçtığını göre başlayabilirim.sen bence kafayı değiş dediğini duyar gibiyim:)





yakamı bırak diyorum , iç sesimle gelen sen'li cümleler başlıyor bu seferde.. İçeriye sızdıkça alt üst buluyorum kendimi..
Harabe bir duvarı anımsatıyor, yıkılmışlıklardan sora 'ben'.. ve en nadide eseri zamanın yıpratmışlığının.. Bir 'sen' eksik demeye varmıyor dilim...

Başka hiçbir ikinci tekil şahıs 'sen' olmadı.. olamıyor ki..aklımın ucra köşelerinde sorular sorular...Bunu anlatabileceğim bir kifaye bilebilseydim başka çıkmazlara vesile olan soru işaretleri de soru olmazdı bana muhakkak.. 
-Özlüyor muyum? 
Neyi özlediğimi bilmiyorum..ki
-Yaşıyor muyuz?
Yaşadığımı varsayarak zaman geçiriyorum.. Zaman geçiyor.. ben ölüyorum..

offf ne acı... yine kanayan bir gün işte...

hayattaki varlığının günden güne erimesinin bilincinde olmak ne kadar iyidir kim bilir?. Zamana yayılan acılar artarak çoğalır da olur zamanla... 
çaresizlikler içinde kıvranıp durmak..Çaresizlik ne güzel şey gelir.. piskopat eğilimli birkaç an üstüne.. birde uyuşukluk hissi var tabii en uyuşukluğundan...Uyuşukluk hissi de şahanedir tabi... Fakat inciten bir yanı olmalı 'sen' in..birde bir de demi gelene dek çay beklenmeli ki.. demlenmeden açılmazmış  mizaç.....


BÜLENT ÇİDEM .. UNUTMA BENİ UNUTMA..

Previous
Next Post »
15 Yorum
avatar

Yüreğine sağlık canım benim :)

Yanıtla
avatar

Sen sağol cnm ya :)) renk kattın ...

Yanıtla
avatar

yorum kutusunu düzeltmeyi ben bilmiyom ama bi bileni bulup sana göndercem ki aklımdaa :)

Yanıtla
avatar

Cep telefonunda düzelmiş gozukuyor ama:)

Yanıtla
avatar

Sanırım hepimiz yaşadığımızı var sayarak zaman geçiriyoruz:(

Yanıtla
avatar

Oyle ya da boyle yasiyoruz:)dusundumde aslina bakarsan bayagi egleniyoruz...

Yanıtla
avatar

şimdi bloguma koycam bu yazını. yorum kutusu da aklımda.

Yanıtla
avatar

son yazımdasın işteeee :)

Yanıtla
avatar

Çok güzel bir yazı olmuş.Bir de paylaşımlar için seçtiğin resimler oldukça dikkat çekici geliyor bana.

Yanıtla
avatar

Tesekkur ederim +deeptone ;) etiketlemede yapamadim iste:(

Yanıtla
avatar

Begenmene cok sevindim..resimleri secmek benim icinde&bayagi zaman&aliyor..her resmi&begenmiyorum..o yuzden resimlerim yazilarim&kadar anlamli olmasi&icin&ozen gosteriyorum..renk kattin yorumlarinla..sevgiler

Yanıtla
avatar

Blogunuz özellikle şarkılarıyla çok güzel. Beni Unutma ile karşılanıp bu yazıyı okuyunca ayrı bir anlamlı oldu.

http://kanvekuller.blogspot.com.tr/

Yanıtla
avatar

Tesekkur ederim guzel yorumunuz icin..saygilar..

Yanıtla
avatar

Yüreğinize sağlık.İncitilmeden bir hayat diliyorum bu güzel kaleme.

Yanıtla
avatar

Bu guzel temenniniz icin cok tesekkur ederim size...incitmeden ve incitilmeden yasamak dilegiyle ..saygilar hocam

Yanıtla

Umarım gününüz güzel geçer:)