YAŞAMAK İÇİN ÖLDÜRMEK Mİ....?

SERİ 1:




Merhaba Pion  ben levo ; senin beynine öyle bir hükmettim ki seni darmaduman ettim kaleminle..sana yazdıklarını yaşattım.Kendi ipini çekmene müsaade ettim; yaşamak için ise beni öldürmedin .kim bilir belkide yaşamak içindir BENi ÖlDÜRMEyeşin.karışık duygular ,ızdıraplar ve de en önemlisi yaşam kalitesiz bir olgu kattı bize..belkide çok değerli hocam yaşamana müsade eetmişti levo ve de dost bildiğim kişi.

yazmakla bitip tükenmeyecek kadar, insanın hayallerinde bile yaşamayacağı çok şeye bizzat tanıklık etmişken, hayat bana tekrar oyunlarını sergiledi ve; tam da olay şu şekilde  başladı. hayatımı,kişiliğimi, ruhumu, sevdiklerimi ve sevme yetimi vs vs  benden alan kurumundan kaçmaya başladığım anda.. ya da öyle sandığım anda tekrardan seyir defterim başa dönmüştü

Fransa tatilinden(işi)sonra .........ilinde  macerasının beni hangi noktalara getireceğini bilemezdim. Hatta bana kimsenin yaşatamayacağı acı dolu günlerin başlangıcının burda başlayacağı aklıma bile gelmezdi..öyle karışıkken, öyle yorgun öyle çaresiz bir anımda beni yakalaması ayrı bir sancı yarattı bende.çenemde aldığım darbenin acısı bitmemişken birde sağlık durumum için çözüm önerilerinden tatmin olmamıştım. 
Bir taraftan levo ; beni avuçlarının arasına almış bir mengene gibi sıkıyordu kasvet verici bir durumun ardından  imanla gelen garip bir neşe :) mevcut idi bende; öldürmek ve yaşatmak onun elindeymiş gibi hissediyordu..ama unuttuğu yada bilmediği  bir şey vardı .


Arapça Metin







İnna(A)llâhe lehu mulku-ssemâvâti vel-ard(i)(s) yuhyî veyumît(u)(c) vemâ 

lekum min dûni(A)llâhi min veliyyin velâ nasîr(in).......................................

Şübhesiz ki göklerin ve yerin mülkü (hükümranlığı) ancak Allah'ındır! (O) hayatverir ve (O) öldürür!(2) Sizin için Allah'dan başka ne bir dost, ne de bir yardımcı vardır! * 


Allah'ın izni olmadıkça hiçbir kimseye ölmek yoktur. (Ölüm) belirli bir süreye göre yazılmıştı. ayeti kerim ede. ileriki zamanlarda levo  ben ve  yolunu kaybetmiş bir dostum buna yani bu mucizeye şahitlik edecektik.ben levo'ya göre mucizeydim,oysaki ben bir hiçtim..

cok uzun vadede yazı yazamıyorum artık.. Hisselerim ,gücüm kısa ve öz ifade etmek istiyor kendini. Kızgın ama bi o kadadr da kırgındım. Hazmedemediğim şeyler vardı. Kabullenmek istemediğim ve de canımı yakann; sorular ,kendimi sorgulamalar ve de genzimi yakan sözler benlğimi aşalı çok olmuş Sonra bir kaçı daha dizildi boğazımdaki yumrunun üzerine. yutkundum derin bir nefes aldım ve akabinde iki damla yaş süzüldü o sırada gözlerimden yanaklarıma doğru..arr.rdından tek dilediğim kırıldığı yerden kıracam.olacaktı....devamı seri 2...de




Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)