FARKETMEDEN.




Geceleri üstünü örten yoktur. Gününün nasıl geçtiğini soran biri yok.  akşam işten geldiğinde koşup sana sarılan kokusunu içine çektiğin  bir yavrun yok. Bazen sırf bir aile sıcaklığı hissedebilme için dolabın sağ yanına geçip dizlerini ellerinle tutarken "bazen bir sarılış, bazense  bir gülüş" hayal edersin . he le ki gözyaşlarını da kendin silmek zorunda kalıyosan. vay ki ne vay.Bu daha da acıtır işte.   bazı şeyler bazılarına dank etmeye başladığında oyunlar bozulur.umut yok,gelecek yok,yarınları öldürmüşler zaten...HADİ HAYATI DELETE YAPALIM.......





Seni içime sığdırdım da yanıma sığdıramadım  be adamım. Sen yanıma sığmıyordun. Her geldiğinde ise bana ;çoktan gitmiş oluyordun.Bu saatten sonra dilim sussa  canım susmaz, kalbim seni hep en başından yazar. Tamamen tüketmeye ne kadar kaldı?gidişinden ne zaman ölürüz tahminen? Yada kalbime ne zaman sığarsın... Hiç dediğini duyar gibiyim.Hatırlarsan sana pişman olmaman gerektiğini anlatmıştım.Ama sanırım bir noktada kendi pişmanlıklarımı da anlatmalıydım, değil mi?
 Fazla hata yaptım, tekrar söylüyorum. Kendime olan bakış açımı değiştirdi. Başkalarının gözünde  oldukça iyi birisi olmama karşın neden gözümde bu kadar bitik birisiyim? Allah'ım  hayır? Kendi pişmanlıklarım  beni neden bu kadar parçalıyor. neden başka insanlar gibi olup ta umursamamazlık yapamıyorum. oysa kaldı ki tek istediğim "huzur' idi.
İstekler bitip tükenmez miş. sıralı cümleler istekler ardın sıra kovalıyor.. gökyüzüne baktığımda  bana eşlik etmeyen bir yağmur olması; daha ötesi değil. Belki minik bir gülücük.?olabilir. belki de masum bir  dokunuş? çok cazip Allah'ım! Her insan gibi tek ihtiyacım olan mutluluklar, gözümün önündeki  kapıyı açacak anahtar nerde?Görmüştüm yeteri kadar hayatı? Ya sen yolunu kaybetmiş arkadaşım ? sen ne gördün bu hayatta; ihaneti gördün mü? Aynaya baktığın zaman kalbinle soluk  borun arasında sıkıştıran o vicdanı?

Acaba seni de bir şarkı ağlatır mı? Sende güvenemez misin bu hayatta herkese? Herkesler mi çok doğru yoksa ben mi yanlışım.?Anlamıyorum  arkadaşım ,anlam veremiyorum veremedim de. Sorgulamalar ,kendimle. beynimle  ve kalbimle tartışmalar ,akabinde gözlemlerim. Sonuç ne dir diye sorarsanız Sürpriz Gene  HÜSRAN....Şimdi akıl ver bana yolunu kaybetmiş arkadaşım... Yargıladığım her şeyi,gözlemlediğim tüm hataları, ve cevapları , aradığım tüm sorulara..... Neden , neden kendi Ellerimle hazırladımmm........................................???????


Previous
Next Post »
4 Yorum
avatar

Yazı çok duygusal olmuş. Hayatın boyunca mutlu olmani diliyorum. Kocaman sevgiler♡♡♤

Yanıtla
avatar

İnşallahh cnm benim. herkesin mutlu olması dileğiyle...sevgiler bizden ..

Yanıtla
avatar

Her şey gönlünüzce olsun iyi olsun sizde mutluluk çemberinden hayatınız boyunca bol bol geçersiniz inşallah yazı çok duygusal gerçekten

Yanıtla
avatar

Çok teşekkür ederim. Yaşayarak yazmak, hissetmek ve de yazıya dökmek ancak bu kadar olurdu..hep birlikte mutlu olmak dileğiyle..

Yanıtla

Umarım gününüz güzel geçer:)