KURBAĞA PRENSE ÖPÜCÜK..


İNSANLAR İYİ DEĞİLDİR DERLER..




           Aslında insanların bize vereceği üzüntüden kendimizi korumak telaşıyla anlamlı yada anlamsız genellemeler yapmaktan vazgeçmenin zamanı gelmedi mi?

Tabi tam anlamıyla insanoğluna güvenmekte biraz saflıktır.." temelde her insan iyidir"gibi beylik laflar etsekde, bazı ınsanlarımızın iyilikleri çok derinlerde saklıdır..Keşke yaşam siyah ve beyaz algılanıbıliyor olabilseydi.. seçim yapmak bu kadar da zor olmaz dı sanırım.

           Öyküyü bilirmisiniz. Kurbağa Prense öpücük:)prensesin öpücüğü kurbağanın tekrar prense dönüşmesini sağlıyor..sanırım hayat akışımızda bundan farklı değildi... büyülenmiş, gizli kalmış cevherleri başka türlü nasıl anlardık ki? Aslında prens olanını  bulana kadar bütün kurbağaları öpmek mi gerekir? İşin kötüsü nedir bilirmisiniz? eğer o an kurbağa prense  dönüşmemişse, biz öpücüğümüzden şüphe duyuyoruz. hadi bir kere daha öptü diyelim :)yine olmadı.ve tekrar tekrar aynı hataya(öpmeye) devam ettik, sonunda kurbağının(dananın) kuyruğu burda kopacak.. asıl hatanın  öpüşümüzde olduğuna karar verdik ve ayvayı yedik. hatayı kendimizde arar oldukk...sonra güven , gurur , hezimet yerlerde paspas..Sonra tarihin bitanesi  tekerrür etmeye yeltenmiş..bir anda aklımın en ucra köşelerinde ses devreye girip cevabı uluorta , bizi rezil edercesine açıklama yapmış...velhasıll yaneee gerçek şu ki ..neden aşkta sevgide imkansızı,mucizeyi arar, gözün gördüğünü görmezden gelirsin ukala şaziye.......

               Özür dilerim beni eski halimle sevenler.

 Bu benim düşüm çünkü. İyiden iyiceye uzaklaştım sahilden..acaba yolu bulabilecekmiyim..sağda  satılık arsalar, solda karpuz sergileri ve satılık mezarlar.Beni duyamazsınız, duymanıza da gerek yok,, ölümün sorumsuz özgürlüğünü hissedebiliyorum..içime veda ediyorum.. velhasıl vedalar zordur,zorda olsa  vedamızı  etmişiz  ama işte  insan bir türlü zamanında kopmayı bilmiyorUZ(beceremiyorUZ)..
             Güzel vedaları her canlı tadacak en az bir kere tadacaksın. tabiri caizse bende tatdım..ZAMAN gececek , sen kendinden geçeçeksin veeee içim biraz umut dolmaya başlayacak..
 bu ne demek oluyor biliyormusun?  eski  ben'i ,eski sen'i geride bırakıyorumm...zaman içinde -maket


.
             
Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)