İÇE DOĞRU SEYAHAT EDELİM..





Hadi kalk gel,uygunlugumu denetlemeden gel.benim dusuncelerimin yogunluguna aldiris etme, affet dusuncelerimi..onun imtihanida agir hoş gör. Cesur Degilim,yorgunum ben yA...

Peki seni tutan&ne...seni engelleyen nee...sende mi korkaksin? Sahii Senide mi kirdilar hiiii... anlatsana bi&dinleyeyim.

Oysa yanildigimiz Bir nokta vardi..herkes birbirine nasibi kadar uzak,nasibi kadar yakin idi..ben bu detayi atlamisimm..

Sarmasik agaclarini bilirsin..sarmasik ,agaci sarip sarmalar ve bastan sona dogru agaci&kaplar.akabinde aci son; agaci kurutmasi..,distan 
Ağaci yemyesil ve guzel gosteririrmis ama icten ice kurutur,curutur ve çökertirmis. 
Gülümsuyorum kimse bilmiyor geride birakilan tum mesafeleri  ve en derinlerde sakli&duslerimi , susuyorum seni bana anımsatan her kilometrede intihara meyilli guluslerimle kendime dönüyorum .İste yolun sonunda ya&kendime gelirim ya da kendimden gecerim..boyle bir&karin agrisi 😄😄😄
Seni severken yada sevmek isterken içe Doğru seyahatler yasiyorum.sayet gelmek. İstersen bir gun,her adimama seni de beklerim..beklermiyim buda supheli😄
Bir&gerçeği daha iyi anladik. Sevgi ,aşk. Her&iki tarafida mağdur eden, yurekte. İzinsiz gosteri yapan bir eylemmiss😄 
Kisaca kadınlar (yani biz)ne ister&sorusuna cevap&vercek olursak; hic de&karmasik degil😄 kadınlar # ilgi,şevkat birde&cicek ,birde birde&anlayamadığınız bir kac sey daha😄 cok mu oluyoruz acaba?


Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)