SONRA NE MI OLDU😄




SESSİZLİĞİN TADI..




Geceler ,bu gece geçirdiğim bütün geceler hepsinde  uzak oldu. Canım yandığını hissettim ya da zannettim. geçmişe takıldım,ileriye dönük hayaller kurdum sildim,saçmaladım. Şimdiyi yaşamaya karar verdim.Ama yeni acılar yaşayacakmışım gibi geldi..sonra kendi kendime şunu sordum. Asıl acı  boyle çekilirmiş diye düşündüren,bir olaya daha şahit oldum..Sonra daha büyüğü gelirmi  diye korktum. Aldığım her nefeste  acının tarifini değişmiş buldum ve kimseyle paylaşamadım.

"Uykuyu sevmeyen ben, huzura erebilmek adına uykuya teslim olmayı dahi göze aldım.."

sonra ne mi oldu..? rent a car da bir otomotik vites araba kiralayıp köhne villama gitmeye karar verdim. soğuk bir malatya akşamında yanlız bana ait olan ,kimsenin bilmediği, uzun zaman yakınından  geçmeye cesaret edemediğim ,ucra kosedeki kucuk nacizane evime geldim.
Her yerde toz ,ve toz olmus umutlar.
Daginik her yer ve dağınık dusuncelerimle tam hayal ettigim gibi..biraktigim gibi...
Ve cok soguk,ölumun yuzu gibi urkutucu bir karanlık. Korktumm.
Salona girdigimde karsilastigim manzara,cay ve kola bardaklari yari dolu kuflenmisss durumdalar. Bos cips ve pizza posetii , tukenmis umutlar...
Salonda 2 cekyat,masa,isitici ve tv var. isiticinin onunde 2 battaniye,gitar ve baglamam,huzunlu bir sekilde hayata küsmüş, bana kirginlar..fazla kalabalik geldim sanirim. Sanirim yanlizligim ozlemis beni,sokaklarda. Aklina dususum bundan hepp..notalarimin huzunlu boynu bukuk olmasi hep ozlemdendir..
Bugunu burda gecirebilmem icin stabil bir ortam yaratmam gerekiyordu.salon ve mutfakda detayli calisip 1 saat icinde oturulabilir nefes alinabilir bir alan yarattim. En acisida ,Tupteki tasan cay lekeleri idi. Boyle bir berbat olaydan insan nasil aci ceker ya, neden duygulanir ki bilemedim simdi.sorun vardi eminim sizle alakali degil kendimle:)

Isiticiyi calistirip, alisveris icin disari ciktim.alisverisi tamamlayip dondum.esofmanlarimi giyinip cekyata oturdum.emektar Laptopumu prize taktim ,sonra winn araciligi ile internette sorf yapmaya başladım.Bir taraftanda kulağımda  o meşhur melodi" bir kızıl goncaya benzer dudağın,, bekir ünlüataer ...söylüyor.iyyyyy .Biraz ürperdimm sanırım.. içimdeki diğer ses korkutmuş olmalı beni..Oysakı daha öncede defalarca yanlız kalabiliyordum...neyseki içimdeki ürperme cabuk geçti o lanet seside öldürmek zorunda kaldım.tv yi de açtım..Huzurlu idim..saat 20.35 olmuştu..

sBi ara  hüzünlü şarkılarım eksik gibi geldi; gözüm gitarıma ve bağlamama takıldı...onalrı bulundukalrı yerden alıp ,ısıtıcının önüne geçip ,onları güzelcene silip,tozlu raflardaki tozunu alıp; gitarıma si-bemol ,bağlamama kara düzen  akordu verip  özlem giderdik.. nasılda ozlemiş ellerim tellerinizi...özlemek güzel şey doğrusu...(az güzel)
Watsaptan ,messengerdan ve viber dan gelen mesajlara gulup gectim cevap dahi vermedin. Paşa gonlum bugun boyle istedi.

saat 23:15 .............. saatler anlamını yitirdi..

Bi an çay içerken  hissettiğim boşluğu saymassak  herşey yolunda gibiydi, istediğim huzur harmanı sarıp sarmalamış, tüm elektiriğimi toprağa vermiş gibi nötr durumda iken, telefonun iğrenç sesiyle irkildimmm.... Life is goodd diye calmaya basladi ...korktumm ilk etapta tabi.   :( arayan annemdi.

annem...      "      neden aramıyosun merak ettım kızım...
ben.(piyon)   "  ,arkadaşlarla beraberim Annem,dalmisim pardon(arka planda bir ses babam:))
babam......".essek sipasi insan bir haber verir"  :)))))
Seviyorum galiba ailemi.. sevdigimden ve sevildigimden emin oldugum tek varliklar.
Saat 23.46 zaman yasadigim zaman dilimi. Ve ben bu satirlari yazmaktayim..bu arada gelen mesajlara cevap verdim haberiniz olsun:)
 Ne kadar da ozlemisim, uzun zamandir bu guzelim tatminkarligi yasamamistim.
Ocak'in (Ocak ayi)bana bunlari yaşatacagini tahmin bile edemezdim. Gercek olmasina ihtimal verilmese de gerceklesmesi dilenen umutlarimiz yatar hep bir kosede..zaman yine akti ...23.54
Zaman akti,kanat takip havalanmayi denedi.gozlerim uykuya teslim olmaya basladi.daha ne kadar dayanbilirim bilmiyorum ama bugun yasanilanlar kendi ic dunyam icin hicde unutulacak anlar degildi....cok yedim bu arada..uzun zamandir cenemi bu kadar yormamistim(siz bilmezsiniz yakinzamanda cenemi toplattigimi:))) saat 00.34 ve piyon oyundan Çekilir.....






Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)