BİRİ MANDIK DEDİ:)



Bu adamı seviyorum.




Mantık Mantık evliliği denilen şeyi hiçbir zaman anlamadım sanırım. Anlamakta istemiyorum sanırım. Aşkta mantık vardır yoktur tartışması değil kastettiğim.Hiç umurumda değil. Aşık olunca sadece  salaklaşıyor insan, akıl mantık paçadan sıvışıyor; yine de ne hallere düşeceğini umursamıyorsun(o kadar da değil:)). Kalbin küt küt atınca da salak görünmeyi önemsemiyorsun(haklıyım).      zaten salaksın o ayrı bır konu:)

mantık ucuzdur çünkü ayrımcılık yapar genel hatlarıyla sevilmez,kalbin yaptığı tüm zırvalıklarsa mazur görülür.madem kalp böyle fasulyedendir,o halde neden tercih edilmektedir.

Ama ama mantık evliliğide  komik bir şey. Aşık olursun, hayatını o kişiyle geçirmek, sabahları onunla uyanmak, buruştuğunda bile elini tutmak istersin; o yüzden evlenirsin. Aşk evliliği mantık evliliği diye bir ayrım çok saçma değil mi?saçma... Aşık olmadan nasıl evlenilir yahu, hayat geçer mi öyle? Kastedilen mantık "Parası var hayatımı garantiye alırım" mı ya da "Pısırık bir şey bu, sesini çıkarmaz, ben de carlarım bolca; ümüğüne çökerim" mi?.."yada sırf birileri istediği için başkaları için kendini feda etmek mii..".hıı ne dersiniz?off sıkıldım yazarken..


bu yazıyı yazmak  nerden aklıma geldiki..boyle saçmalamayı nerden öğrendım... acaba bu maç kaç kaç biter :)                 özledim galiba...

Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)