TERKEDİLİŞ Mİ






Sen.

 Az önce geçen saniye öyle boştu ki,
içinde kaybolamazdım bile. Hayatın, bir hayattan olmadığını kafama vura vura anlatan insan. Sende öyle bir ilahi aşk yaşanır ki,bunu yapıp yapmama konusunda önsezilerim beni düşünceye götürüyor. Bu sevgiyi sana bana ölesiye yakıştırıyorum ama ne sana nede kendime güveniyorum. İşlediğim işlemediğim tüm günahlar yanıma kalacak ve hayatımın en mükemmel ve en boş terkedilmişliğini yaşayacağım. yaşayacaksın.(Mart 3)

uzlaşmak istiyorum kendimle;

Gün be gün  yani ben gecenin içinden çıkıyorummm. Bense hala uzlaşma  arıyorum kendimle. Kelimeleri hunharca sıralıyoruz   karşılıklı ama malesef sonuca ulaşmış değilim. Hüküm vermek konusunda bir iniş bir çıkış yaşıyorum. Öyle zamanlar geliyorki seni öldüresiye seviyorum ama bazen öldüresiye yok ediyorum.
                    Farkındalık.
Bunun anlamını “içinde” aramış olduğuna, ben dahil sen de inanmıyorsun. Farkındalık hayatının ve hayatımızın hangi evresinde “bir kelime anlamına” bürünmüş ne yazıkki bilmiyorsun. Sana üzücü bir şey söylesem, belki bir nebze gerçeği anlayacaksın. Ama ne acı ki sevdiğim,
bunu hala fark etmiş olmayacaksın...NE
YAZIKK..


Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)