"SİLHOUETTE"




Bir Başka Zaman...


 Gün be gün telaş içindeyim. Bu telaşın en yoğun yaşandığı şu günlerde içim içimi kemiren kararlar ve yaşantılar, birgün içinde ne yapacağım sorusunu en sık sorduran durumdur. Fonda bir müzik var..Bu atmosfere kendimi çok kaptırmadım.Kaptırmamayada çalışıorum.Mucizevi bir şekilde farklı hayatların benim birden fazla yaşantılarıma nüfuz etmesine usulca göz yumdum. Acaba bu sabırsız duygular nerede fire verecek yada ben nerede kime bir açık kaptıracağım. Burası merak edilmekte. Bu açığın ne olduğu konusunu da başka zaman yazarım.Heyecan ve telaşın kol gezdiği bu atmosferin bir gün bir şekilde göz kararı ile bozumlasına müsade edeceğim. Edeceğim kelimesini aslında etmek zorunda kalacağım anlamı ile karaladım.En kötü ihtimalleri bile düşünürken, bir yaz sıcağında ve sabahın erken saatlerinde uyanıp Ege Denizine sırlarımı fısıldamak ve lacivert kollarında kendimi ona bırakırken hayatımadan süzülen türlü rastlantıları dökmek istiyorum. Yarım kalmış hayallerimi seninle şekillendirmek, geri kalan kısımlarını seninle tamamlamak istiyorum. Ege'nin serinliğinde seninle birlikte olmak, tüm o kaçındığımız hislerimizi burda serbest bırakmak istiyorum..

 yeni bir sayfa ..    


     yeni bir sayfaya yazmak konusundaki;  ısrarcılığım ve sert inadım devam etmekte. kalemimle sayfalar arası küslüğe bir son verdim ama bu seferde ben kendimi aklamadım. ivedi bir günahkeçisi arayışındayım. çok güzel yakıştırmalar yapabilirim günahlarıma.onlara değişik şekiller verebilirim, beğendirebilirim,dikkat çekerler.çok umursamazdırlar onlar.
       

    elbet bir gün,  

 bir tanesi ayağıma dolanacaktır.tam kurtulacakken, eskilerine yeni bir tanesini ekleyeceğimdir.bu böyle sürer gider. sonra adamın biri çıkar. "ah bee, sen nerdeydin" diye sitem ederim. günah dağının ardından. cümleler Sessizliğin içine saklanmış cümleler varmış. Çok beklemiş. Çok beklenmiş. Usulca gözler yere inmiş,biraz sitem edilmiş,biraz naz çekilmiş. Sonra biraz sessiz kalınmış. Sarılmış. Bir eli kadehteymiş.Bir eli kalbindeymiş. Seslenmiş gölgesine, saçlarına dokunmuş, geçmişi sormuş. Sonra bakmış uzunca ve sonunda mutlu olmuş..


Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)