SİGARASI OLAN VAR MI?






bildiğimiz şu zaman dilimindeyiz. elimizdeki hayatı, sürdürebilme zorunluluğunun ölmekten çok daha zor olduğu gerçeği ile kimse yüzleşemiyor.bir telefon geliyor,yada bir haber okuyorsunuz,bir mail düşüyor inboxınıza ve birilerinin cenazesi olduğunu okuyorsunuz. o ise , bir et yığını haline geliyor. uzuvları sarkmış,cansız,gitmeyi bekliyor.sonra toprak,sonra karanlık,işte acının hepsi o ıslaklığın ve rutubetin altında kalıyor. o dakikadan sonra, herşey anlamlaşıyor.

ben sevdiğim birini kaybetmedim. kaybetmeyide düşünmüyorum çünkü sevdiklerimi,sevebildiklerimi kaybetme için gömmüyorum. gömmek için ölmelerini beklediğim insanları, zaten bizzat ben öldürmüş oluyorum. sevgimi toprağın altına çekmeye çalışanlara, kendi ellerimle sunuyorum o tatlı yokoluşu. isimlerini, resimlerini, suratlarını, sigara içmelerini, film önerilerini, uçak biletlerini, yakıyorum beynimde. bir bakmışsın ki, 3-5 gün sonra yok olup gitmiş. belki çiçekli bir sokağın ucunda yada pis bir barda.

vücutlarının her bir kıvrımını düşünürken, yaptıkları kalleşlikleri,sorumsuz davranışlarını hepsini hepsini bir bir aklımdan geçiriyorum ve büyük bir keyifle tiksiniyorum.kaşarlanmış düşlerini affettiğim adamları, zamanın içinde etiketledim. bu kötü, çok kötü.

Geçen gün birisine söylendim. Öyle böyle değil, iyi söylendim. Hatta ona söylenirken, kafamdaki tüm diğer haysiyetsizlere de söylendim. Kısa zamanda büyük işler başaracağını sanan ancak beyni sadece yumurtalık bölgesinde çalışan erkek topluluğunu, kendi zamanlarında boğulurken seyretmek bana büyük keyif veriyor. . Komikmiş bu tipler.

Susmak bana göre değil, hiç bir zaman olmadı. Yukarıda yazdıklarımı yazmasam belki, oraya yazarım, orası olmasa, başka yere, burası olmasa en kötü ihtimal unutamayanların ve yazılarımı peşleyenlerin beynine yazarım bu kelimeleri ama susmak bana göre hiç bir zaman olmadı. Gördüğün gibi aslında değişen bir şey yok, hala sevgisizlikle kıvranan hayatının içinde, silik bir şekilde yaşamaya devam ediyorsun.
iyi kalpli hiç değilim. mükemmel hiç olamadım. yavşaklık havuzunda kısa düşler sürdürdüm. sevmeyi de beceremedim, sevdirmeyi de.
rüyalarımı yorganın altında bıraktım da geldim sana. ve tek bir soru sorucam,


sigara var mı?
Bu adamı seviyorum:)


Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)