ORTAYA KARIŞIK DUYGULAR;



NEREYE?

Şöyle izah edeyim;Uykusuzluklara sığınarak,bilinmezlik yoğunluğundan, toz bulutunun içinden geçmek heyecan verici..Kendimi tekrardan hayata başlamış gibi hissetmek, yaşam üzerine tekrardan kararlar verirken mutluluk duymak, bir vücudu tanımak, tanıdığını kelimelere dökmek ve bunların aslında yabancısı olmadığını anlamak, hislerin körelmesine izin vermemek, küçücük kaçamak bir öpüş için geceleri gündüz,gündüzleri gece yapmak, bir yandan da düşünmek, nereye gittiğimizi nereye gideceğimizi düşünmek


 BİDE BİTİREMEDİKLERİMİZ VAR;

Vs vs vs.....Sığınaklarımı parçalayarak,bir patikadan giderken,aslında bilmezmişim o bahar rüzgarının beni üşüteceğini.Aldırmadan açarmışım kollarımı ıssızlığa,aslında çok kalabalık gördüğüm yabancı yanlızlıklara.Marifetmiş gibi herkesi ezberlemeye çalışırmışım,ama bir sonraki gece tanımazmışım yada beni görmezlermiş bile.Sonra usulca sana gelirmişim yıldızları söndürüp.Dermişim ki "beni bir sen tanıyorsun",dermişim ki "ayak seslerimi bir sen duyabiliyorsun taa uzaklardan". Beyazın sana çok yakıştığını,kapıları defalarca kitlediğini bir ben görmüşüm.Deniz gibi dalgalar gibi,güneşin sarısı gibi koktuğunu bir ben bilirmişim. Seni ilk defa görmüş,tanımış gibi dinlermişim,her bir tınıyı, her bir melodiyi,her bir seslenişini yada serzenişini ilk ben tadıyormuş gibi. Seni ilk ben içime çekermiş gibi hissedermişim. Dokunurmuşum.Yıllarca yaşamış gibi yazarmışım seni sayfalar dolusu.Tüm renklerine dokunur,çok yakınımda gibi seyredermişim seni aslında. Yaşıyorum seni, bitmiyorsun...

VE AŞK'A DAİR ...

Aşkı kendimden ayrı ve farklı görüyorum. Çünkü aşkın ne anlama geldiğini, mutluluk mu yoksa acı mı getirdiğini hala görebilmiş değilim. Büyüyoruz, yüreğimiz ellerimiz çevremiz büyüyor. Hissettiklerimiz şekil değiştiriyor ama aşk hep aynı kalıyor karşımızda. Ne bir adım ileri ne bir adım geri. Belki her geçen gün daha çok can yaktığını düşünür oluyoruz,yada daha çok pembe bir şekerlemeye benzetiyoruz. Aşk; mahmur gözlerle güneşi seyretmek gibi mi yoksa kana kana su içmek gibi mi,bilmiyorum.. Bilemiyorum. Çünkü onu tanıyamıyorum 
Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)