KİMİN GECESİNİ YAŞATIP, KİMİN SABAHINA UYANACAĞINA KARAR ver..



1+1=  Bir eder miydi?

Öfke nöbetlerini siz verdiniz bana. süresiz bir baş dönmesi yine. neden başladın yine, belleğimden silmiştim oysa seni ,kök salmışşsın,bağların zaman geçtikçe kuvvetlenir olmuş farkında bile değilmişim.
 Belliydi sanıırm. Çoğalan öfke nöbetleri tahammülsüzlüklerimizin  bir gün bizi sçma sapan sebepten ötürü ikimizi uzaklaştıracağını.. Dayanamadım...

zamanla düzelir  herşey cümlesini ,zamanla zamanla düzelecek olsaydı,herşeye şimdi  bu saatte bu şekilde bakıyor olmazdım. oyalanacak bir şeyler buluyorum be kuzum ,Tüketilen şeylerin haddi hesabı olmuyor, uzanmak,tv seyretmek, sigara kullanmak(kullanmıyorum),Abur cubur ,kahve ve de çayyy,,,,
2 günlük silivri kınalı kacamağı çok iyimi geldi ne....

konuşsana be adammmm...
korkma kalbini yoracak bir yazı dizisi yazmayacağım zaten ...yazamıyorum  ,lakin kalbim yorgun içim suskun ,  Zaten rahatsız olan kalbin, bir de sıyırıp geçen kurşunun etkisiyle hepten yorgun düşürmüştü seni.. ,seni yormasına asla izin vermem sadece yarana şöyle bir öpüp geçmeden de edemeyeceğim..Zaten hayatın keskin ve sivri akıllılığı sayesınde  payımıza düşeni alıyoruz,birde ben akıllılık yapmayayım...
Bazen koridorlarda ,odalarda "Beni Öldürün"! diye sesler gelirdi, Ya bu acılara dur de ya da beni öldür.. Bazen de ölüme yakın hissederdim kendimi,oysaki ben hep hayata yakın olmuşum meğerse...

Lakin ölürkene yanımda kalsan. Benim için dua etsen ..Gece üretken acıya gebe kalmışken,bu gecenin sabahı olmuyordu,, tecrübeyle sabit.. acıyla kıvrananların gecesini yaşadım. canım çok yandı..Bir gecenin ne kadar uzun olacağını anladğım an "Duacı çağırdım. vede o gecenin sabahı olmuştu....
" Görmediler mi, biz geceyi onda sükün bulmaları için yaratık.."(Neml süresi,86) Rahatladık mı .. evet...o zaman soz söz ;

her gecenin sabahı var dı , ama ;biz kimin gecesini yaşatıp, kimin sabahına uyanacağımıza öncelikle karar vermeliydik.. ....rastgele....

Previous
Next Post »
17 Yorum
avatar

Unuttuğumuzu, artık önemsemediğimizi zannettiğimiz şeyler pat diye su yüzüne çıkıyor. Yaşadığımız her şey her an, izleriyle birlikte kalbimizde, ruhumuzda bir yerlerde... Kaybolduğunu düşünüyoruz; ama hiç kaybolmuyorlar. Artarak var olmayı sürdürüyorlar... Ne üzücü...

Yanıtla
avatar

Merhaba :) Bloğunu bulduğuma çok sevindim .. Yazı yazanlara rastlayınca oluyor bu. Memnun oldum :)

Yanıtla
avatar

altına imzamı atsam da bende söylemiş olsam bunları olmaz mı..
zira dokundurdun yine

Yanıtla
avatar

kaybolması şart ben canım.. hayatın bize sunduğu yada sunacağı hikayeye yer ayırabilmek adına bu şart...yorumun teşekkürler.

Yanıtla
avatar

merhabalar hoşgeldiniz... benide ziyadesiyle memnun ettiniz:)

Yanıtla
avatar

hoşgeldiniz ..elbette en kısa zamanda...

Yanıtla
avatar

ne demek efendim buyrun :) yürege dokunmak güzel ya..

Yanıtla
avatar

tek kelime blogunuza ba-yıl-dım yanı okuyacagım gercekten yakın takıpteyım sızı banada beklerım

Yanıtla
avatar

teşekkür ederim sağolun, bende iadeyi ziyarette bulunacam en kısa zamanda...

Yanıtla
avatar

merhaba bloğunuz ne hoş takibe aldım bende sizi bekliyorum,sevgiler :)

Yanıtla
avatar

Tesekkur ederim.hoşgeldiniz.tabipde.olcam:)

Yanıtla
avatar

Tesekkur ederim.hoşgeldiniz.tabipde.olcam:)

Yanıtla
avatar

Yazmayalı 3 ay olmuş, nerelerdesin :(

Yanıtla
avatar

Ayet'ten mi yola çıktınız yoksa oraya mı bağladınız bilmem ama güzel bir paylaşım olmuş! Kaleminize sağlık!
Bana da beklerim ;)

Yanıtla
avatar

Bloğunu açtığımda o sevimli(!) örümcekle karşılaşınca dalgınlığıma geldi yerimden zıpladım :D Takibindeyim canım

Yanıtla
avatar

Hosgeldin iz. Sizde sagolun😘

Yanıtla

Umarım gününüz güzel geçer:)