BU GECENİN SABAHI OLUR MU?



Bir pes gecesinin  sabahında dualarla yaşanılan  an itibariyle kaleme alınan bildirimdir...  (beni umut vadetmeyen düşüncelere götüren düzensizlik düzeninin süregelmesi meselesinin hala sürüp gittiğini sezinliyor olmanın  dürtüsüyle...)
bir özeleştiri yapmak gerekirse şimdiye kadarki süreçte......... ..........planlar dahilinde sürüp güden bir hayat ritmi tutturabilmiş değilim. belki bu yüzdendir ki kaybettiğim ritmi müzikle yaşamaya çalışıyorum. her neyse bunu çok dillendirmek istemiyorum aslında. bir şeyleri değişimini yaşayarak göreceğiz. ya da hiç gerek yok. bu böyle gelmiş böyle sürüp gidecek bir hayat akışı gibimi düşünüyorum.. ne düşündüğümü kestiremedim..:)
Bu gecenin sabahı olur muy du?
Yine yeniden başbaşayım kendimle ....köhne villamda...saat 03:54.
bazen çaresizliğin  tuzaklarına  düşüveririz. İhtimaller dahilinde, en zor anlarımızda, en kimsesiz olduğumuzda ,mutlak bir yalnızlıkta yoklukta    O' ndan  başka kimsemin olmadığını bildiğim bir  gecenin sabahında ,ona ihtiyaç halinde değil;şükür halinde bulunmak için burdayım..Sabır ve şükürle yoğrulmak adına ...
Bir ben bir de "O" .. ikimizin başbaşa  olduğu nadide anlardan bir gece vakti  huzurundayım..Hangi vasıfla beni kabul edersin bilemem... Aciz bir kul ya da şükür halinde bir kul... Sen benim bütün ahh  ve off larımı ne olur şükürden say rabbim. [ Bugünüme şükür ve yarınıma dua edişim ,belkide azla yetinişim,çoğa gözdikişim]..
benim gibi aciz bir kula istemeden verdiklerinin hikmeti nedir? ya da bana kattığın bu anlam karmaşası....Kaldi ki sana tam anlamıyla kulluk vazifesini bile yerine getiremeyen birine açtığın hayırlar acıtıyor sol yanımı.... viran eyliyosun yüreğimi.kaldıramıyorum ağır geliyor rabbim..Bu "hiç" kuluna yaşattığın tevaffuklar için binlerce şükürler olsun..Her işine hayretler içinde kalıyorum..Bana  verdiklerinle  verebilmeyi nasip et,gucumun gonlumun yettigince ihya et beni.. Nefsimle başbaşa bırakma beni...Yaşattığın bu hayırlarını tüm inananlarada nasip eyle..Kimin nerde nasıl ne şekilde ihiyaçı varsa sana sen onların yardımcısı ol rabbim.(AMİN).
... Gözlerini açtığın günü değilde gözlerinin içinin güldüğünü.. Dudaklarını kıpırdatığını değil de"Allah 'a Şükür" ile "Merhaba'yı aynı cümle içinde kullanıp  bizi ağlatacağını; Bize hayatın her  ne kadar pamuk ipliğiyle bağlı olsa da  duanın,çok şeye gücünün  yeteceğini göstereceksin..İnanmaktan asla vazgeçme... Ben sana inanıyorum çünkü...
Hadi Bismillah....!

Bakara; 152:  
152Öyleyse Beni anın ki, Ben de sizi anayım. Ve Bana, verdiğim nimetlerin karşılığını ödeyin, Bana iyilikbilmezlik etmeyin/ verdiğim nimetleri görmemezlikten gelmeyin.

Previous
Next Post »
6 Yorum
avatar

Sabah sabah çok iyi geldi yazınız Gülin... Gönülden aminnn diyorum ben de..

Yanıtla
avatar

Hangimiz O'na gerçekten layık olabiliyoruz ki? Peygamber ashabının tırnağı bile değiliz. Allah'ı sadece başımız dara düştüğünde hatırlıyoruz. Hele bir şey kaybettiğinde kaderine söven ama kazandığında Allah'ı unutup kibirle "Ben yaptım, benim eserim." diyenler yok mu? Kur'anın her yeri onun nimetlerinin hatırlatmalarıyla dolu ve en büyük nimet de kendisi ama o sadece süs olarak duruyor evlerde.

Yanıtla
avatar

Gönül gözü kapalı olmak diye bir şey var elbette. Bizim her işine şaşkınlıkla, hayranlıkla baktığımız yüceliği görmemekte inat eden kararmış kalpler... Yüreğin ve kalemin dert görmesin.

Yanıtla
avatar

umarım her gününüz güzel ve iyi geçer. amin.

Yanıtla
avatar

sorun tamda bu nokta da nüksediyor...var olduğu bilip uygulamak...

Yanıtla
avatar

ah bu gönül gözümüz ne zaman açılır bilinmez.. ço k geç olmadan güç olmadan bir an önce hidayete ersin...

Yanıtla

Umarım gününüz güzel geçer:)