SORUNUNUZ GENETİK DEĞİLSE,PSİKOLOJİKTİR.

   



 AH BE ÇOCUK!
Varlığınla mutlu iken , şimdide yokluğuna alışmak zorunda bırakıyorsun..sonra tekrar geliyorsun,gelişinle hayatıma farklı anlamlar yükleyip, kendime gelmeme neden oluyorsun.(iyi bişey söyledim :)) Aslında hayatımızı neden sonuç ilişkisine dayatmayada gerek yok hani.Hayat sonsuz bir gözlemleyiş!miş. Sırf gözlemekten ibaret olsa ya! Cümlenin en edilgen şeklinde aksak. Müdahale etmeden, dokunmadan, etkilemeden ve etkilenmeden sürse. Hep aynı kalsak! Bulunduğumuz yer hiç değişmese, durağan insanlar olsakk..
Kendimi  unutalı, tam tamına  dokuz mevsim geçmişti ve  birbirinden çok farklı gibi görünen dokuz hikayenin bittiğinde oluşturduğu tek bir tabloyu görüp, şaşırabileceğim kadar zaman akmıştı ve ve  uzun bir aradann sonra  ilk kez kendime yani özüme dönmenin  mutluluğunu yaşıyordum.Birazda kendimizi dinleyelim bakalım nolcak.. Bugünlerde çok agresif olduğumu herkesten duyar oldum. Gerginliğide herkese yansıtmış olmanın mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz:)Yaşadıklarımı nerden bilebilirdiniz ki, ?dimi..
Evet bugünlerde istemli olarak bazılarının canını fena şekilde incitmiştim.. bazen kırmamak için, incitmek gerekiyormuş..  ASABİYİM BEN..
Güçsüz gibi görünmek istemezdim aslında ,tam hıza ve disipline alışmıştım ki hayatımdaki beklenmedik bir gelişme beni bir yolculuğa çıkardı.Bazen  oradan döndüğünde artık eski sen değilsindir! Oraya giden birçok kişi olabilir; dönen ve değişen sadece sen olabilirsin ya da öyle zannedebilirsin. Değişimin nedeni buna hazır olman, vaktinin gelmiş olması veyahut psikolojinin bozuk olması olabilir. Dönen senle yüzleştiğinde memnun olup olmamandır önemli olan. Değişen sen aydınlandıysa ne âlâ, sıkıntılar içinde ama bu sıkıntılardan bir aydınlık doğmayacaksa fena!Bu dönemde ,değil bilgisayarımı ya da defterimi ele almak, düşünmek için bile vaktim olmadı.Umarım çabuk geçer..
Her neyse... Güçsüz bir insan olduğumu anlamışsındır, sanıyorum.
 Fakat bu güçsüzlüğüm inançlarım olmadığından, fikirlerim kaypak bir zeminde savrulduğundan değil.Sen fikirlerini ve inançlarını kendi etrafına örüyorsun, yıkılmaz bir kale gibi. Bense fikirlerimin ve inançlarımın etrafına kendimi örüyorum.Sen güvende ama tutsaksın. Bense belki güçsüz ama özgürüm.
Böyle düşündüğüm için kınama beni. Güvende olmanın, özgürlükten daha önemli olduğunu ileri sürersen, bunu anlayabilirim bi ihtimal. Organize olmuş bir azınlık ,organize olmamış yığınlara hükmeder gibi beynine ve kalbine hükmetmiştim bi ara.
offf bea sıkıldım.(bu arada yoğun bir tempo halinde çalışıyorum.).23:48
Hepimizin canının sıkım sıkım sıkıldığı dönemler oluyor ve olacaktır. Ne yazıkki bilim denilen yer yer safsatalarla dolu dünya buna henüz bir çare bulamadı; yani canımız sıkılınca "offf canım sıkılıyor" diye söylenmeye devam edeceğiz veya  yorgunluktan uyuya kalmayı bekleyeceğiz.Sorun genetik değilse, çoğu hekim sıkıntının psikolojik olduğuna kanaat getiriyor. Kan ve hormon testlerim normal çıktığı için, doktorum bana bunun üzerine bir tedavi önermeyi düşünmedi:) 



bu arada yazdığımdan hiç bir şey anlamadım ben ya?: nasıl bir psikopatım ,kendimi çözemiyorum..





Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)