TEŞEKKÜR EDELİM.




TEŞEKKÜR EDERİM
Aslında güne işyerinde gayet neşeli başladım,kahvaltımı yaptım sonra internete bakalım neler var derken..Gökhan Tepe Beyaz adlı parçayı söylüyor.Allahım o nasıl bir ses,o nasıl bir yorum,o nasıl anlamlı sözler....Mucizeler hep böyle ansızın gelir, Teşekkür ederim böyle baktığın için..Teşekkür ederim aklımda  kaldığın için...Offfffff diyorum.Bu parça bu zamana kadar neden etkilemedi beni acaba diye düşünmedim değil..(YİNE SAÇMALIYORUM)Buda Evrenin bana işareti diyelim..02.12.2014 geçti.
Bugün herkes birbirine Teşekkür etsin..Gülümsediği için,çay getirdiği için,günaydın dediği için,selam verdiği için,arayıp sesini duyduğu için  Ne dersiniz?Unuttuk değil mi birbirimize teşekkür etmeyi...O zaman bugün başlayalım ve devamını getirelim...
 
Neden mi?Hiçbir şeyin sebepsiz olmadığını inanıyorum.Her insan iyi ya da kötü bir şeyi farketmemiz için hayatımıza girer ve çıkması gerektiği zaman çıkar.Ya onlar bizden ya da biz onlardan ders çıkarırız.Bir eksiğimizi tamamlamak için..Tabii ki,önemli olan ders çıkarmak ve yanlış olan bakış açısını değiştirmek için..
Unutmayalım ki,geçmişte yaşananlar olmazsa insanlar bir araya gelemez.Ben benim hayatıma giren,üzen,canımı acıtan insanlara Teşekkür Ediyorum...Kendi hatalarımı görmemi sağladıkları için,empati kurmamı sağladıkları için,yanılmadığımı gösterdikleri için,hislerimin ve mantığımın hiç yanılmadığını gösterdikleri için,gönül gözümü daha da açtıkları,daha da şükretmeyi yönelttikleri için en önemlisi de Hayatımdaki güzel insanların kıymetini bilmemi sağladıkları için...Sizde bir düşünün bakalım kimlere Teşekkür etmek istersiniz?                       .
Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)