GÜLÜŞÜNDE SAKLI O YANIŞ.

   




Okuduğumuz kadar yazarız, çizeriz, böleriz ve çarparız. Hayata dokunuruz, en önemlisi insana dokunuruz çeşitli hayatlardan geçeriz. Toroslar’a çarpar döneriz. Asıl hayatın mücadelesini de içimizden geçirerek tamam deriz.İnişleri ve çıkışları çok olan bir dönemden geçtim. öğrendim dediklerimi sil baştan yeniden öğreniyorum sabrımı güçlendiriyorum. Kendimi büyütüyorum. hayatın sürprizlere karşı tedbirli ve temkinli olmaya çalışıyorum ve arta kalan zamanlarda da yaşıyorum işte.
      Bu yoğunluklar  en iyi yanı ne biliyor musunuz? beni üzen ve kafamı  meşgul eden dertlerden uzaklaşmak. İçimde taşıdığım, zamanımın büyük çoğunu düşünerek geçirdiğim ve hiç geçmeyecek sandığım "şey" bile geçmiş gitmiş ben farkına bile varmadan. takıntılı görünmek istemezdim doğrusu. Demek ki neymiş, İnsan kişisel tatmine ulaştığında aslında o kadar da vahim durumda olmadığını anlıyormuş.
      Kimilerine göre ben ; mutlu,hayatla pek derdi olmayan,sürekli gezen ,kendine yetebilen,herkese yeten ,azcık deli ama güçlü ;),,,Kimilerine göre ise hayatla gerçekten başı belada olan, sevdikleri için çırpınan, biraz takıntılı , akıllı ama bazen kal gelen:) , güçlü görünen ama kırılgan ....
Bana göre ise; kimilerine göre az kimilerine göre çok derdi olan, hayatta tüm olumsuzluklara rağmen elinden geleni yapan, kendine yetebilen ama gücünü sevdiklerinden umutlarından alan. az takıntılı ve deli olan biriyim. 
      Hayatın herkes için hazırladığı farklı sürprizlerinden fazlasıyla nasibini alan  biriyim işte ;p bide güçlü olsam da benimde naçizane  yumuşak bir karnım var, sakındığım ve kıymaya beceremediğim.
Bir gülüşle başladı hem var oluşum hem de sonum...
"dokunma dedi yanarsın dedi, dediler ama bilmiyorlardı ki ben dokunmadan yanmıştım üstelik hoşuma da gitmişti bun yanış, bu nedir böyle sado-mazoşist bir durum:) kronik pesimistt...

Tehlikenin kokusunu taşıyordu aslında  gülüşünde benim görmezden geldiğim.
Senin Anlayacağın çok fotojenik bir acı çekiyorum...

insan hayatındaki en büyük hazineler "yanındaki insanoğlu insan" Ama onlar sandıktan çıkmak istiyorlarsa kendileri bilirler.. ben yorgunum ve hala büyümeye(öğrenmeye ) devam ediyorum...
Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)