KONUŞMA DİLİNDE ;

KURBAN

Kurban bayramı; dedik ama biz bu hayatta kurban olduk. Resmen kurban oldum birilerine,  kendi yaşantımı' hayatımı feda ederekten..oysa böyle olmasını kaoslarım hiç istemedi.:-)

Güzel bir gün ne güzel bir bayram. Bu bayramı ben bir hüzünlü (tabiri caizse kafa bin parça)karşıladım. Hayatımda ilkkez birşeylerin eksikliğini hissettim. Oysa yaşanılanlar, yaşattıklarım, yaşatanlar geçmişte acı ve tatlı bir anı olarak kalmaya devam edecekler. Yaşam diyoki "sürçü lisan ettikse affola"diyo..ve ekliyorr....
-Her anını,
Her siluette,
Farklı bir replik ile aynı sahnede seni, hem var ediyor hem de yok ediyorum.  ’’ bende diyorum  benden aff dileme ya . Hayatımda sürekliliğini koru sadece ve beni benimle bırak yeter. suya hasret çöl gibi,  bedenimde huzura hasret.
 Saçmaalmak serbest burda. Her yazım iddialı olacak diye birşeyde yok. İyi kötü idare edeceksiniz artık;-) telefondan ancak bu kadar yazabiliyorum.. Günün anlam önemine hitaben:-P resim yerleştiremedim.  Bellek yetersizmiş :))


Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)