HER İNSAN HAYAL KIRIKLIĞI..

    YÜKSEKLİK SENSİZLİK




Şimdi aynen şöyle oluyor:)
Ben kendimi akıllı falan filan biri sanıyorum..anlayışlı  adil, kül yutmaz ;P bazen agresif, arada bir de cesur(yazarken en çokta). malaesef işin aslı hiç de öyle değil. neyse işte burayı uzatmaya çokta gerek yok.
herkes birşeyimden şikayetçi imişş.. bende saçlarımdan, kirpiklerimden, vs. topluyorum saçlarımı, dudaklarımın arasında bu konuyla alakalı tek bir kelim çıkarana bile. sussss diyorum."ben böyle seviyorum......" tam o an içimden geçiyor yada geçiriyorum , bunu ben mi söylemeliydim.. yoksa duymalımıydım istediğim sesten..?bazen :) hırr diye gezen hırçın bir kadın oluyorum burda, bazende gereğinden fazla suskun ve sesiz... lanet bir inadım olduğuda su götürmez bir gerçek..ÖYLE DİYORLAR:)
yanımda olmak isteyenleri şiddetle itiyorum. istediklerim çoğu zaman olsada  bazen de olmuyor., yalnız bırakın diyorum. sanırım artık eskisi gibi olmuyor bu saydıklarım. bir süre sonra ipin ucu eğer kaçmışsa ; - aklın yani...tüm paranoyalar ve umursamalar üstüme üstüme geliyor..

Belkide o çok sevdiğim blog yazarı haklı..

"her insan biraz hayal kırıklığı"

tamam haklısın .. yeterince uzak kalalım, şimdilik bu kadarı yeterli, ve tehlike anında yanımızdaki, sevdiğimizin  kalbini kıralım üzülsün benim için pek tabii. Beni kaybetmek üzere olduğu için veya aslında  hiç kazanamadığını farkettiği için.. bu gerginlik yüz hatlarımı bile endişelendiriyor. ve ben maalesef hala gülmek üzereyim ağlamadan az önce .. enterasan .

Kimse buna yazı demesin,edebiyatın en uçlarında geziniyorum, birileri duysa zaten, katledilmem için üstüne para verir, seni kiralar hemde , katil filan tutar, benide yükseklik ,.. sensizlik tutar.
Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)