KOKUŞMUŞ BIR HAYAT MI?





Hayatın garip olduğunu bir kez daha anladım,, oynama benleee,..


kokuşmuş bir hayat; dedik, 



içerde keskin bir sigara kokusu olduğunu farkettim,
cam açık ama nafile ,koku iliklerime işlemiş resmen
camın önünde durup temiz hava almaya çalışıyorum
yüzüme şubat ayının o soğuk rüzgarı vuruyor
sanki aklımı başıma getirmeye çalışırcasına tokatlıyo beni

soğuktan donuyorum aslında o camın önünde duruken
ama o an soğuğu hissetmiyosun
sıcağı hissedene kadar ne kadar soğuk olduğunu algılıyamıyosun

senin varlığını hissetmek için yokluğunu hissedebilmek gibi bişi
yada tam tersi yada hepsi.. İç sesim çoştu bu arada,,
...............................

bir varmışsın bir yokmuşsun
bir gelirmişsin bir gidermişsin
her gidişin bana yeni bi hikaye bırakıyo
aslında beni biraz yaşama bağlıyanda senin bana anlattığın o hikayelerdi çocuk
gücenme çünkü daha çocuksun çocuk olmalısın 
olmamalıydı aslında bunlar ama oldu

anlatmasamıydın acaba bana yoksa ben sormasamıydım sana
anlatmış olmasaydın ne olucaktı sanki
anlatsanda senin için değişen bişey yok anlatmasanda

hepsi benim kafamdaki hikayenin eserleri
hayatım rüyalarda boş sayfalarda
geçti gene boş bir ömür

keşke sadece geçmiş olsaydı,keşke sadece yaşanmış ve bitmiş olsaydı
bu odayı ve seni aslında hiç sevmiyorum
ben sadece kafamdaki o hikayeyi seviyorum çocuk..Kokuşmuş hayatıı...
Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)