AŞKIN HIRSI

Kendime hırs edindim ilk defa. Sen bağlanmam demiştin, terkedebileceğimi sezmiştim. Senden uzaklaşmak ta ki sana koşmakla aynı sanki. Geri adımlar geri adımlar  attıkça ileriye doğru koşuyorum. Mantık dışıydı sana ulaşmak.
paronayaktım ben, huysuzdum. . Çünkü yanımda yoktun ve ben güçlü görünmeliydim. Elimden gelen yalnızca huysuz bir kadın rolüydü. Sana ulaşmak sana son kez yaklaşmak bütün rolleri aynı anda bürünmekten de zordu.  sadece iki rolü bile düzgün yapamıyordum. Sonlar hep mutsuzdur benim hikayemde. Sen gittin, ben gittim ve biz bittik. Hırsım içinde boğularak gittim. Sende boğuldum, sende nefesim kesildi, sende öldüm, yaşatmak senin elindeyken üstelik...Zaman ilerliyordu... ben zamanı ortasında sıkışık kalmışlığı yaşarken, bir yerlerde nefes alan üstelik hayli hayli Munzur bir yaşam süren birileri vardı. yok artık diyesim geldi ama ama var artık.. uyan diyo mantık ,ne kadar da zarardasın bu hayatta farkındamısın ...ah be yaşansal kaoslarım darmaduman edişine seveyim:)
Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)