AHH KALBIM..







Çıkardım kalbimi ,o zaman derin dondurucudan bir kaç saate kalmaz çözülür buzu, dedi.dedik,,
kanım donmuştu sanki damarlarımda , kan pompalamıyordu artık kalbim. Heyecan, neşe, üzüntü, korku.. tüm duygularımı ruhumdan bedenime taşıyan hormonlarım taşınamıyordu, karışamıyordu kana. Hipotalamusum iflas etmişti, çok yorulmuştu çünkü artık ve sonunda da geberip gitmişti.
Bu hayatı renklendirmek için ne yapmak lazımdı? Kessem damarlarımı akar mıydı kan? Kırmızı ne iyi gelirdi şimdi..
Yoksa yoksa bir kadeh şarap daha iyi bir fikir miydi ? Evet evet, kesinlikle.galiba sanırsam evet.
İçmiş gibi yapıp İçmesem ama, doldursam ağzıma sonra da yavaş yavaş tükürsem. Süzülse kırmızı kırmızı da ben şarabı ziyan ettiğim içi üzülsem.


Ve en sonunda Hipotalamusum yeniden çalışsa, kalbim tekrar kan pompalasa, duygularım bana geri gelse,(yalan):) hayata dönsem. Üzerimdeki ölü toprağına iyi gözle bakmayı becerebilsem de miss gibi kokusunu duyabilsem. ( hiç bir zaman beceremedim) :)


Hayatı filmlerle yaşamak, hayatın bana gelmesini beklemek yerine hayatı peşimden sürüklesem......çok Nadir'de olsa o gücü kendimde buluyorum sanki..yalanını sevsinler :)) birde video ekledim...

Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)