ZENGİN KELİMELER.

        
 
 

 
 
 
 
 
      Kainatta tesadüfe asla yer yoktur.. Elbet benden gitmenin bitmenin bir açıklaması olacaktı. Benim ufak minnacık  mucizem...yaşattıkların için çok şükür.....:)  
 
 
 
      En zengininden susuyordum. Yoksullaşmıştı haklılık kelimelerim...Öyle kirliydi ki dünya temiz kalmak için çabalamaktan yoruldum.


      Hani  sizler yeni bir sayfa açıyorsunuz ya kendinize, oysa ben asla hayatta yeni bir sayfa açma diye bir şeyin olmadığını öğreneli çok olmuştu. Yazılan bir sayfayı sileriz sadece, buruşur ve yer yer izler kalır önceki yazılanlardan. Üstüne bir şeyler karalayabilirsiniz ama öncekilerin izleri  hep sırıtır altta. Ben asla yeni biri olamayacam.Geçmişim geleceğime çok pis sırıtıyor.
 

        Hayatın içinde beklemek çok fazla var. Olması gerekenden fazla... Vaktimiz yok ama bunu önemsemiyoruz. Bir şeyler anlatıyorum sürekli, özellikle tek başımayken. Deli, diyor kimisi. Kimisi de; fazla zeki. İkisini de kabul etmiyorum. Yaşıyorum sadece ve ben bu durumdan çok sıkıldım. Güzel şeylerin çabuk bitmesi çok acı bir durum. Hele ki gözlerimizin önünde eriyip yok olması ve bizim sadece izlemek zorunda olmamız.

       Elimi ayağımı hayatın tozlu sayfalarında gezindirmeye çalışıyorum. . Uzun yollar çıkıyor önüme, kimi ardı ardına gizlenmiş kıvrımlardan oluşuyor, kimi yay gibi eğik, kimi dümdüz... Hangisine gireceğimi bilemiyorum ve öylece kalakalıyorum ortalıklarda. Kalbimin çığlıklarını sırtımda taşımaktan yoruldum. Yoruldum yaşıyormuş gibi yapmaktan. Çok defa yıkıldığımı düşündüm. 'Bu sefer son, bir daha geri dönüşü olmayacak' dedim ...yÜREĞİM İZİN VERMEDİ...

      Yoruldum evet, seninle mücadele etmekten, ben isyan bayraklarını açtıkça senin olmadığını düsünmekten, sana karşı hep savunmada olmamdan yoruldum. Bir vahşi kısrak gibi toynaklarımı sertçe yere vurup şaha kalkmamdan, tozu dumana katmamdan, her an çekip gidebilecek gibi öfkeli, inatçı, gözü kararmış bir savaşçı olmamdan! Hayatta gördüğüm en muhteşem kadınsın demenden. "Taparım ben sana. Kadın ol biraz derken “yumuşak ol bana karşı, savaşta değiliz, ben AMİRİM ,erkeğiM, teslim ol" ...dercesine demenden.....

offfffff  ki ne  offfffff....En zengininden yine  susuyordum. sana bir  şey itiraf edeyim mi?. Asıl ben senden daha  erkektim. Herkesten daha erkek;  seni koruyup kolladım. Belki üzerime vazife değil ama senin yaşamanı müsaade ettim....Sen bana bu dünyada sunulmuş şaka olmalısın.... Ölmediysen ölmediysem var bir sebebi....Yaşadıklarım asla tesadüf değil....
Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)