kadınlar susmaz genç adam, susmuş kadın GİTMİŞ kadındır..



Şimdilik insanların birbirini yanlış anlaması için en az 9 ihtimal vardı sanırım;
Uzun mu zaman oldu ne? Nasıl betimlemem gerektiğini bilemediğim anların rüyasındayım..Hani zamanın kıyısına vurmuş gibi..som demleri yaşarken.. son yudumu yudumlarken ki hüzün anları.. Anlar ki gerçekliği bile rüya timsali gibi görünüyor benim için. Zamanın nasıl geçtiğinden hiç haberim olmadığını farkediyorum bir gece sularında.. O gece suları tam olarak şu an'a işaret.. Kendimi tatlı bir esintiye bırakmışken neleri gözardı edebilmiş olduğumu düşünüyorum.. Dünyası değişmiş ay gibi yörünge sendelemeleri yaşarken telafi edebildiğim kadar telafi etmeye çalışıyorum gözardılarımı..yorulduğumu hissettiğim anda bana vaad edilen bir enerjinin beni nerelere getireceğini tahmin bile edemiorum..yasadıklarım hissettiklerim elbet benim için kolay değil.. bu sancı bu acı beni her geçen gün içten içe acıya alıştırarak,  acı eşik gücümün arttığını hisseder oldum. işte tamda  bu an ;ameliyat masasında anestesız canlı canlı yapılan müdahalede , yaşadığım korku ,yaşam mücadelesi ve anlık bir hayat karmaşası acıyı unutmama neden oldu.. tek bir kelime diyebildim içimden "üzerini iyi ört çünkü narindir tenin, birde hala seni seviyorum..her aradığım dada ulaşamiyorum sana.. Ahh Graham Bell ah.. ağzına tüküreyim..." bir müddet sustum , kafamın içinde ona söyleyecek  uçsuz bucaksız şeyler bulunduğunu hissediyordum,senelerce  söylense bitmeyecek şeyler; derken bir anda asistan  hanımın sesiyle irkildim"sayın blogcum iyimisiniz" demesıyle kendime gelip, gözlerimi açıp, evet onayı gibi gözümü kırpmakla yetindim...Bu sefer ağır geldin be  fransa.ne yaşattın bana böyle...Kimsenin kalbine öylesine dokunmamışım oysa; kadınlar susmaz genç adam, susmuş kadın GİTMİŞ kadındır..


Uzun zaman gibi göze görünen zaman, hiçbir zaman okadar uzun değil.. Zaman su.. nasıl ki bir nehirden akan her su tanesi yalnızca bir kez oradan geçiyorsa zamanın tiktakları arasında akan her dakika yalnızca bir kez geçiyor hayatımızdan.. Ve bu gün 'zaman nasıl da geçti' diyecek kadar bile durduramadık zamanı.. Yarın da bu günden çok farklı olmayarak yaşanamıyacaklığıyla akıp geçecek zamanın tiktakları arasından... Ve bu gece, bu günün tekrar yaşanamayacağına üzülürken yarın tekrarlanmayacak bir başka gün için kapatıyorum gözlerimi..Ufkun Ötesinde..
Previous
Next Post »
9 Yorum
avatar

"Zaman sensin" der Aragon. "Zaman kadındır."

Yanıtla
avatar

Zamanı iç içe yaşadığın vakit anlıya bilirsin...

Yanıtla
avatar

zamana hapsolmuş kadınlar desek daha iyi olur...

Yanıtla
avatar

anı yakaladığın zaman , zaman kavramı ortadan kalkıyor..

Yanıtla
avatar

Graham Bell'in ağzına tüküren blogger :) Ne alakasız bir yere takılmışım değil mi? :D

Yanıtla
avatar

Evet bende o kisma takildim cnm:)))))))o graham varya ;)

Yanıtla
avatar

kadınlar son ana kadar çabalar. Her kadın için olmasa da çoğu kadın böyledir. Ve gerçekten çabalamayı bırakmış sessiz kadın çoktaan gitmiş kadındır. Kaleminize sağlık. Bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim. Bloğuma da beklerim sevgiler http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

Yanıtla

Umarım gününüz güzel geçer:)