BANA MİM YAPMIŞLAR:)) MİM DE NEYMİŞ BEEA



+Berika'nın Günlüğü  beni mimlemiş..Bu mim olayından pek anlamam ama:) gözlemlerimin gücüne dayanarak bu işi severek yapaRIM şimdi ben::)...Bu arada teşekkür ederim cnm...

1-Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?

böyle saçma sapan bir ekran görüntüsüne sahibim:)evraklarla dolu anlayacağınız:)



2-Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?

Çay çay çay çay çay :) ben aç olurum genelde, bu zaman diliminde de Alfredo Fettuçino (Kesme makarna eşliğinde mantar tavuk kramalı bir yemek. bildik soslu makarna işte ya:))      yerim...

3-Google'da aradığın en son şey ne?




Seboga saat modelleri... ve saatin arakasında saate ait özelliklerin ne işe yaradıklarını öğrenmek oldu..






4-Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?
En son mesajlaştığım kişi  Başkan:))
5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?

hatırlamıyorumm:))çok üzgünüm..

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?

bu hafta sonu gittim..

7-Hangi diziyi herkes izlemeli?

hiç birini tabiki.. hayatla ,gerçek hayat arasında uçurumlar var çünkü. olmadık hayaller kurdurtuyorlar bizlere...sonra tamamen hayal kırıklığı :))

8-En son ne tür bir müzik dinledin?

sezen aksu klasikleri dinledim...İstersen ağlat beni.. diye başlıyor...

9-Seni en çok ne çıldırtır?

varoluşumuz bu dünyada ...


10-Ne zaman uyanırsın?

değişkenlik gösteriyor:) 04:50  , 06:00, 07:15...uykuya teslim olamam...

11-İnternetteki ilk adın neydi?

harbiden pass lık bir soru:)) hep gülin di gülin olarak devam edecek..


12-Favori emojin nedir?

SMİLEE:)) tabiki...gülümsemek can dır yaa...



13-Kedi mi köpek mi?

ikisinide çok severimmmmm:))) onlara korkusuzca sarılırsanız anlarsınız...






14-Kuzey mi güney mi?

bunun ortası yokmu YA :)) ne çok sıcak  nede çok soğuk  havayı istemiyorum:))

15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?

Trafik problemii... en son gıttıgımde kaza yaptım...:(

16-İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?

İstanbul u bilmem:))

17-Kafanda genel olarak ne olur?

beynime hükmedemiyorum :( sorular sorular ... çok karaşık kafammın içi:)




18-Komedi mi dram mı?

hayatın ta kendisi ya dram ya komedii:))ikinide ister istemez yaşıyoruz... bugünlerde komedi benim için...

19-Çay mı kahve mi?
Çayyyy tabikiiii.... tartışılırmı..:) kahve içersem huzursuz oluyorum ,agresif oluyorumm...uyuyamıyorum .. uyutmuyu kahveler:)

20-Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?

Telefonla konuşuyordum:)) Alüüü...ordamısınız:..

21-Son olarak bir sırrını paylaş..

Sır mı kaldı ya:)) herşey acık ve net bi şekilde yazılıyor bu blogda:)... bi sırrım daha var ... içimde bir ben daha var... korkun benden:)



Previous
Next Post »
17 Yorum
avatar

Ahahaha cok tatlisin yaa keyifle okudum :) Sevgiler tatlim :-*

Yanıtla
avatar

Ehheeh ne şeker yapmışın:)
ohh çaycı arkidişim çaylar benden olsun şimdi ;)
ben seni de istanbulda sanıyordum *-*
herkesi istanbulda sanıyorum niye ki :)

Yanıtla
avatar

teşekkür ederim..:)) çay varsa varımmmm diyorum....İstanbullu değilim :)

Yanıtla
avatar

Keyifli bir mim olmuş kalemine sağlık... Sevgiler...

Yanıtla
avatar

bu masaüstü resmini gördükten sonra gülin allah yardımcın olsun diyorum :)

Yanıtla
avatar

teşekkür ederim cnm...sevgiler..

Yanıtla
avatar

yok yok korkma ... öyle ağır işim yok.. hepsi benim düzensizliğimden kaynaklanıyor:)) ama yinede aminnn demek düşer...:))teşekkürler...

Yanıtla
avatar

benim cevaplarımı okumak istersen sayfama beklerim gülin

Yanıtla
avatar

Ben de çay aşığıyım! Ama kafelerde kahve muhakkak :D Ters insanım ya :D

Yanıtla
avatar

Cay icen insanlar ters insan olamaz:()

Yanıtla
avatar

Merhabalar, Blogunuzu Şirin Kanatlar Blogundaki blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

Yanıtla
avatar

ayyyy aklım alfredo fettuçino'da kaldı. yapıyım şunu da raatlayım :)

Yanıtla
avatar

Hahaha:) biran once yapda ye bari:))

Yanıtla

Umarım gününüz güzel geçer:)