SENİ BURAYA GETİREN AHMAKLIĞIN MI ECELİN Mİ?




           Güç bazen yaptığımız şeye tutunmak anlamına gelirken bazen de onu bırakabilmekti..Güçlüydük mü bilemedim şimdi..
            İyi bir adamın yaşamının en iyi bölümünü, göstermiş olduğu küçük, adı konulmamış, unutulmuş sevgi ve nezaket davranışlarıdır derdim.  sonra adamım kaybolup gitti .."ve bir gün   rüzgarın alanına uçurtma dahil olmuş . sonra ayrı günlere ,ayrı zamanlara  yolculuk başlamıştı" Bir mucizenin  yerleşmesinden habersiz.(caapella). "
         "Ya bu kez.."  " ya sen.." bazıları  hiç uğurlamadan gitti..Gitmekten gelmeye fırsat bulamadıki..yolculuk bazen ,toprak üstünden çok ,toprak altına olmuştu. bir çok şeyden gitti insanoğlu.. 
           Sevgili hayatım;! elbet süprizlerinle güzelsin.. bu yolculuklarım, neyin nerden ne şekil geleceğini bilemem..hazırlıksız hüzne çıkıyorum ansızın.....Öncelikle cıkacağım bu yolculukta  beni " Allah'a emanet et, ardım sıra su dök...bir an önce dönebilmem  için :) en az hasarla dönebilmem için...daha kaç canım kaldı bilemiyorum..sahi oyunun kaçıncı bölümündeyim.. hani bu oyunda piyonduk..çok oluyoruz bazen. çok geldi bana.yokla ceplerini kırıntılarım kaldımı?
           Cait Zarifoğlun'nun dediği gibi " Sen kuş olup gidersin trenle"...Bir gün için  ne kadar cesur  olunabilirsem olurum ve uğurlarım  gidenleri .. ya da giden ben olurum...Kim nereye gidiyor bilen var mı?
         "Yüzlerce düzenle beladan kaçtın, peki seni buraya getiren ahmaklığın mı getirdi, ecelinmi?"(mevlana)


kolkoko
Previous
Next Post »
9 Yorum
avatar

Şöyle en hızlısından bi silkelendim okuyunca..

Yanıtla
avatar

Bende yazarken sorgulandim...kendi kendime eziyet eettim resmen:)) tesekkurler

Yanıtla
avatar

Okurken yara izlerim yeniden sızladı kırığın yağmuru bilip sızlaması gibi.Elinize sağlık.

Yanıtla
avatar

O habersizce gidişler... Bir elvedayı bile çok görüpte gidenler... Gitmek mi zor, kalmak mı? Bilemedim... Kalemine sağlık... Sevgiler...

Yanıtla
avatar

saygıdeğer hocam.. kimin içi sızlamıyoki.. nacizane sözlerle, yüreğinize dokunduysam ne ala.. yorumunuzla yazıma renk katmışsınız.. teşekkürler

Yanıtla
avatar

bazende aniden istem dışı gitmek zorunda kalırız... gitmenin de kalmanın da artık önemi kalmaz...ama ikisede zordur muhtemelen.. sevgiler bizden...

Yanıtla
avatar

Kalemine sağlık. Sayfada çalan ney müziği ile çok iyi geldi.

Yanıtla
avatar

teşekkür ederim...okumaya değer bulduğunuz için..

Yanıtla
avatar

I cant wait to read more, keep em comin!King Size Male Enhancement
Hi everyone I have been glued to my seat definitely . It is nice to know that all the information I need is right in front of me. enjoyed itId wish to thank you for that efforts youve got produced in writing this post. Im hoping the exact same very best get the job done from you in the long term too.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/

Yanıtla

Umarım gününüz güzel geçer:)