AKIŞINA KAPILMIŞ GİDİYORUM..






     


Uzun zamandır taktir ederseniz yazamama gibi sıkıntıların ardından bu gezegenler bu sene beni pek bir zorladı.Tutulmalar,yeni ay,geri gitmeler...
 Yeni olmuyor bu olaylar tabii..Teknoloji ilerledikce ,ilgi çoğaldı  herkes kendini daha kolay ifade etmeye başladı, dolayısıyla hiç birşey zor değil,ulaşılmaz değil...
   Dün itibariyle,Yine Merkür_Uranüs  zorlanması yaşıyoruz...Sevgili Astrologlarımızın dediği gibi  Halsiz,belirsiz, isteksiz anbe an değişen duygular...Gelecek kaygısı en kötüsü de korkular çok baskın bu dönemde!
  Bu anlarda,insan iç dünyasıyla başbaşa kalmak istiyor.Belki bir geçiş dönemi,belki önemli bir karar aşaması
 Belki beyin yorgunluğu belki fiziksel yorgunluk..Hiç birşey yapmama isteği..
   Belki de,her şey yolundayken iç ses dur bir dakika diyor..bir den bir sakinlik geliyor..Başlıyor sorgulamalar  Çevremde doğru insanlar mı var?Sadece benim için mi,çıkar ilişkisi mi?İyi,kötü günümde yanımdalar mı?Neyin var mı diyorlar yoksa,nerdesin oraya geleyim mi diyor?Allahhh bu sorular sorulmaya başladı mı yandık ki ne yandık!Bitmez devamı gelir de gelir...Aslında iyi olur..bazen suyun akışına kapılıp gidiyoruz.
   Durmak sorgulamak lazım bazen,doğru adımlar atmak için,düzgün,huzurlu bir hayat için..
Bazan Susarız,derin düşününürüz...Sessiz oluruz,sessizliğimizle anlaşılmak isteriz...Demiyor muyuz hep, her anımızı kabul edecek,anlayış göstereyecek insan(lar) olmalı etrafımızda....Bunlar insan hayatında olanlar şeyler önemli olan bu sürenin kısa olması...Her zaman iletişim ve bire bir konuşmak en iyisi..Net bir kafa'yla...
     Şimdi bunları neden yazdım?Böyle bir ruh halinde miyim?
Çok şükür değilim.Son haftalarda çok görür,duyar oldum bu halleri o yüzden yazmak istedim..
  Benim de,iç dünyamı sorguladığım,tek kalmak istediğim zamanlar oluyor,her insan gibi
Ama bu süre sadece 1 gün sürüyor...
 Tez canlıyım!Hızlı düşünüp,hızlı karar veririm!
Ancak inandığım,güvendiğim şeyler için sonuna kadar sabrederim.Önemli olan önümü görmek..
  İyi mi,kötü mü bilmiyorum ancak Ya hep,ya hiçciyim!
Yoksa bu attığım,sizin deyiminizle, Şen Kahkalar,insanlar verdiğim pozitif enerjiler nereden çıkacak:))))
  Diyeceğim şu ki;Hepimiz zaman zaman İç Dünyamızı sorguluyoruz,fazla derinlere girmeden halledelim bu meselelerimizi..
   Sağlıklı olduğumuz,var olan bütün güzellikler için şükredelim!
Bu süreci doğru kararlar vererek geçirelim..Doğru,emin adım,biraz sabır,biraz anlayış ve uygulamak,hepsi bu kadar
 Ne demiş büyüklerimiz,Zaman her şeyin ilacıdır!Her şey hemen olsun istiyoruz ancak olmuyor.Olmuyorsa vardır elbet bir sebebi..İlahi adalete inanmak lazım..Her şey bizim hayrımıza
   O zaman ne yapıyoruz?Bu yaşadıklarımızın sadece bizim değil,herkersin başına geldiğini unutmuyoruz.
Yüzümüzden, gülümsemeyi eksik etmiyoruz sıkıldığımız an larda bolllll Dua ediyoruz...
      Sevdiğimiz müzikleri dinmeyide unutmuyoruz...
Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)