REİKİ. YAŞAM ENERJİM..

Bazen sorgulamak lazım;
"sen ruh hastasısın";
- kime göre neye nöye :)
Çünkü düşünme ağlarını geliştirir. Nöronlar arası ilişkimizi sıcak tutar...Peki sınırlarımızı biliyor muyuz? ;sınırları ne derece zorlayabilir siniz? Olgu denilen yaratık ne karın ağrısıysa,nerede gizlendi...Karın boşluğumu, kalp mi? Yada tam tersi ,evren ters düz  olduğu sistemin dışında mı?
sağ lob,sol laba karşı yine... Onları dengelemek ne zamandan beri adet haline getirdik. Denge şartı ne ki?kime göre şartlarımız? Dengeler bozulduğu an bitmişsinizdir artık...Hazır gitmişken ışıkları söndür; Bir ölüye en çok karanlık yakışır..

enerjimin beni nerelere ne derece getirdiğini tahmin edemezsiniz. öncelikle hayatımın aşamalı olarak bir ödülü olarak bakabildim.dokunduğun yer ,kişi ,benlik şahsiyetin seninle güzelleştiğini şahit olduğun anlar; mutluluk ,haz ve korku duygularını bana anlık yaşatan hissim acımasızca oyunlarr oynuyordu bedenimde. bazen şuursuzca düşündüğüm anlık eylemlerin gerçekleşmesine tanık olmam beni korkutmaya başladığı an onunla tanıştım..
korkunun başlangıcıyla bir takım araştırmalar yapmaya itekleyen o gücü bulmaya keşfe çıkmamla hayatıma yön veren yeni değerleri bulmam geç olmadı.. her keşif  yeni etnik detayların oluşumuna yön verirken beynimin bana oynadığı oyunlara da yön vermeye başlamış buldum kendimi...Her ne kadar benim enerjimi tanımlamasa da en yakın enerji çesidi olarak bunu kendime layık buldum..ve elimdeki bu gücün adına da araştırmalarım sonucu " REİKİ" denildiği öğrenmiş oldum.evdeki reike bazen çarşıya uymadığı anlarada tanıklık ettim....  :) bilinç aslında elektrik akımı değil, aksine kodlarla çalışır.İnsanı insan yapan değerlerden kodlardan bahsediyorum.. Ölü bir beden düşünün, ona elektrikk verildiğinde  bazı uvuzlarının anlamsız ,etkileşimsiz hareketler sergilediğine şahit olursunuz. Yani bilinç dışı bir hareket , istemsiz çalışır.. O halde bu bedende  sahip olduğumuz REİKİ dediğimiz enerji arada bedenimizi ziyaret ediyorsa ;benlik dediğimiz şey de bedenimizde bilinçli bir enerjisistemi olarak yer edinir mi?

REİKİ:http://www.reikiturk.comDoğası biyoenerjiden çok farklıdır.“Rei her yerde varolan, ki: ruhsal yaşam enerjisi anlamına gelmektedir. Sözcük anlamı, Japonca’da, “Evrensel Yaşam Enerjisi” anlamına gelmektedir.kısaca pozitif enerjiyi arttırma ve kişisel gelişim anlamında önemli pozitif etkiler yapar.
Reiki diğer şifa teknikleri gibi öğrenilemez. Reiki uygulayabilmek için uzun süren meditasyonlar yapmak, farklı deneyimlere, tecrübelere ya da özel yeteneklere sahip olmak gerekmez. Bu yeteneğe sahip olmanın tek yolu; inisiyasyon dediğimiz yeteneğin transferidir.

Reiki enerjisi çok yumuşak aynı zamanda da herşeyde kullanılabilen, zararsız ve çok güçlü bir enerjidir. Adeta kendi bilinci olduğundan sizin yönlendirmenize gerek duymaz. Konsantre olmanız gerekmez. Reiki'yi aktarırken uygulayıcı bir kanal olur. Bu özelliğinden dolayı; uygulayıcının enerjisi tükenmez. Reiki, tüm inançlarla uyumlu çalışır.

Previous
Next Post »
7 Yorum
avatar

Ay böyle şeyler çok ilgimi çeker benim ☺☺☺

Yanıtla
avatar

kutlarım sevindim. benim de biraz ilgim var. ben ilk aşamayı aldım. çevremde bayağı iyi şifacılar var ama yaaa. çok severim reikiyi. bak bi de yoga yap tam olsun işteee :)

Yanıtla
avatar

Benimde 10 yasimdan beri ilgimi çekiyor cnm:)

Yanıtla
avatar

Sagol:) yoga yapamam ki.yerimde duramam kipir kipirim:)o bakimdan yoga hayatimda yok.,tam aydinlanacam bi gulme&geliyor:))

Yanıtla
avatar

Tesadüf blogunuza geldim,yand Reiki'yi okuyunca tikladim,aklima o an deeptone geldi,o da sever reiki, dedim ki yorumunu gördüm..:))


Sevgilerle

Yanıtla
avatar

Evet bende farkettim bunu:))reikiyi gorunce&dayanamamis hemen yorum yapmis:)

Yanıtla
avatar

Evet bende farkettim bunu:))reikiyi gorunce&dayanamamis hemen yorum yapmis:)

Yanıtla

Umarım gününüz güzel geçer:)